Termék/étel fotózás

01 / 14

Az egyik kedvenc témám az étel- és a termékfotózás. Kihívásként élem meg, hogy a legelőnyösebb arcát mutassam egy terméknek, vagy épp étvágygerjesztő legyen egy ételfotó, melyet a megbízó azzal a céllal rendelt tőlem, hogy színesítse marketing anyagait, majd rajtuk keresztül magasabb bevételt generáljon.

Az étel és termékfotózás menete


A fotózás történhet a stúdiómban, az étteremben, a gyárban, vagy felhasználás helyén, használat közben bemutatva.

A termékek és ételek fotózása a végterméket illetően két módon készülhet.


  • berendezett környezetben, hangulatképeket készítünk

Ilyenkor különböző kiegészítőkkel és háttérelemekkel színesítjük a terméket, mely élethűen, a fogyasztás/felhasználás helyén ábrázolja azt. Így a néző számára nem csupán a fizikai jellemzőket kommunikáljuk, hanem érzéseket is társítunk a téma mellé.


  • a környezet nem fontos, csak maga a termék (pl. webshop-ban történő felhasználás)

Ebben az esetben a végső termékfotó úgynevezett "lyukasztott háttérrel" kerül átadásra. A fotózás után az utómunka során a terméket körbevágjuk, így a grafikus a kreatív koncepció, vagy arculati kézikönyv alapján cserélhet hátteret a termék mögött. Webshopokban, plakátokon, reklámfilmekben szinte kizárólag ilyen módon jelennek meg a termékek.


Ezeket a megbízásokat nem lehet általános keretek közé szorítani árazás szempontjából. Itt valóban minden megbízás más. Kérlek írj nekem üzenetet, vagy hívj fel és beszéljük át mi lenne a fotózandó termék és milyen módon szeretnéd a fotókat felhasználni.



Ajánlások

Szabó Péter - Bonafarm Zrt.

“Sok alkalommal volt már lehetőségem együtt dolgozni az N2Photo csapatával, és minden esetben tökéletesen elégedett voltam az eredménnyel. Profi munkát végeznek versenyképes áron, hihetetlen szakértelemmel, kellő türelemmel és rugalmassággal. A kiadott projekthez való hozzáállásuk minden esetben példás, és az ügyfélkommunikáció terén is kiemelkedők. Bátran tudom ajánlani Őket!”

01 / 05